Hvem er vi?

Odense Kammerkor består af 20-30 sangere der hovedsageligt synger a capella.

Koret optræder i kirker, foreninger og ved forskellige events. Koret har en bestyrelse, der består af valgte kormedlemmer. Det er bestyrelsens opgave i samarbejde med dirigenten at stå for planlægning af korets aktiviteter, herunder repertoire, koncerter og rejser.

Koret arbejder med et stort internationalt og alsidigt repertoire der kan tilpasses enhver lejlighed. Vi laver både tematiske koncerter, årstidskoncerter og højtidskoncerter.

• en normal koncert (45-60 min) består fx af afdelinger med nordisk musik, klassiske madrigaler og moderne værker. Alternativt laver vi tematiske koncerter i relation til årstiden, højtider eller andre emner.
  • et kortere program (15-20 min) består fx af musik af H.C. Andersen og Carl Nielsen.
  • et kirkekoncert-program består fx af klassiske motetter, romantiske korværker og moderne kirkemusik.
  • en julekoncert består fx af en buket af Dansk og international julemusik

Prisen for et arrangement er helt afhængig af type og varighed.

Booking af en koncert kan foregå ved at kontakte vores dirigent: Uffe Most